onsdag 20 november 2013

Fantastiskt röda naglar och konditori

I början av oktober åkte jag, Calle och min väninna Carin i Norberg. Där finns ett fantastiskt konditori som heter Elsa Andersons Konditori dom har fantastiska traditionella desserter huset är gammalt och har originalmålningar i några av rummen. Det är väl värt ett besök! Dagen till ära hade jag målat naglarna med OPI - Underneath the mistletoe och ingen nail art! Jag vet inte när det hände senast. Men färgen är så himla snygg, det är ett vinrött lack med lite jelly känsla och silvriga små glitterkorn i. Jag trodde att färgen var nästan blodrött men det matcha precis hallonen på bakelsen som jag köpte på konditoriet. 
När jag kom hem tog jag massa bilder och försökte hitta bra ljus och en bra bakgrund, det var svårt för det fanns så många bakgrunder att välja på nu när alla höstfärger kommit.

Mina föräldrar bor i Västmanland och Västmanlands landskapsväxt är just mistel och i Västerås växer det mistlar överallt bland annat i deras trädgård därför hade jag möjlighet att fota detta härliga nagellack med en riktig mistel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar