onsdag 11 december 2013

OPI Christmas reds swatch

Nu har jag swatchat alla lacken i OPIs jul kollektion för2013.
Och nu kommer de röda. Denna gång har jag bytt bakgrund igen, vet inte om det var för det bättre eller sämre men här kommer de i alla fall.

All a want for christmas (is OPI) är en varm nyans av röd och är ett crem lack.

In my santa suit är ett härligt skimrande lack i en klar röd nyans.

Cute little vixen har en lila ton men i lacket finns skimmer som har en metallic färg som bygger på lackets kallare ton.

Underneath the mistletoe är min favorit bland de här lacken. Basen är ett rött jelly och i är det silver glitter som gör att manikyren får en automatisk glitter jelly sandwich. Helt fantastisk färg som man kan se fler bilder på här

Sleigh ride for two Jag vill kalla den här färgen maroon för jag kan inget svenskt ord för det annat än brun-röd men dessutom har lacket ett varmt skimmer.


Visions of love är ett djuprött lack, så mörkröd att det nästan ser svart ut. Det är en fantastisk färg som är väldigt vampigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar