onsdag 13 augusti 2014

Regnbågsnaglar med sheer tints

Jag hade bestämt mig för att inte köpa sheer tints lacken..... men nu har jag alla ändå i stora flaskor dessutom, förutom den gula som jag köpt som liten lös flaska.

Min första regnbågsmanikyr med dessa lack är den här manikyren...

Jag gillar den väldigt mycket och det kan ha att göra med att det är lite av en favorit i repris av den här manikyren. Jag tycker att denna är snäppet vassare men det kan ju ha att göra med att den är ny för mig. Jag gillar att använda sheer tints och kommer nog att göra det fler gånger fram över.
Grunden i manikyren är OPI Alpine Snow sedan har jag målat fläckvis med sheer tints och låtit de gå över varandra. Sedan har jag stämplat med Bundle Monster BM-205 och bundle monsters egna stämpel lack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar