fredag 22 maj 2015

Super kort och grått

Jag har haft ett problem med en nagel som bara skivar sig hela tiden och skivar sig ganska långt också. Jag har provat att fila till kanten av skivadet och buffrat och använt nagelstärkare men inget har funkat så nu tog jag tag i det och kapade av dem riktigt kort och hoppas på att det löser problemet. 

Jag gillar faktiskt denna längd, jag trodde det skulle vara för kort men jag gillar det faktiskt. Jag tycker de känns fräscht och rent särskilt med denna snygga gråa nyans. Det är OPI - Skulls and Glossbones från en gammal kollektion. Passar också bra med det regniga vädret vi har haft.

Efter någon dag så stämplade jag dem också med BM-619 och jag älskar den stämpeln jag tror jag måste göra en flerfärgad dekal med denna i framtiden.
Jag har också fått öppna en helt ny flaska av Avoplex efter ett halvår med flitigt användande av min gamla. Den är så fin när den är ny, på min gamla hade texten försvunnit och såg ganska sorglig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar