fredag 3 juli 2015

Besök på Opi sveriges lager

Jag fick chansen att besöka Opi Sveriges lager och högkvarter (det är nog mest bara jag som kallar det högkvarter) det var så himla roligt och få träffa alla som jobbar på företaget och se hur verkligheten ser ut. Det fanns två lager ett med de nyaste och det som skickas ut regelbundet där är denna bild tagen.

Sommarjobbare och prao folk brukar få sitta och måla alla swatch stickor till butikerna. Detta skulle jag kunna sitta och göra dagarna i ända! fast det gör jag ju nästan redan nu. 

Det första man ser när man kommer innanför dörrarna är denna sjukt snygga lampa! Tänk att ha denna hemma hos sig! Det skulle inte vara helt fel!
OPI säljer ju också en hel del till salonger. Den lilla tuben har jag en likadan hemma salongerna kan köpa dunkar med samma produkt! fast en person skulle nog aldrig kunna göra slut på en sån dunk själv.


Detta är vad jag har kallat Dödslådan på instagram. Här dumpas alla lack som inte klarat frakten... Här kan man se hur stor lådan är och de tre lådorna bakom den utdragna är lika fulla de också!!!!!

Vissa av lacken är sönderslagna andra är helt täckta med nagellack men vissa har bara ett litet stänk av nagellack påsig. Jag fick plocka på mig en hel del lack här, jag har sån tur!

Vissa av lacken ser ut så här, det är ganska fint ändå men gitter och glasbitar, denna fick dock stanna kvar.

Andra blir som stora skulpturer detta är en av de mindre men nog skulle man kunna göra något rikitgt coolt av detta.

Jag känner att jag har sån himla tur att få vara Ambassadör till OPI och ha möjligheten att se såna här saker och få träffa alla trevliga människor som jobbar med detta i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar