tisdag 30 juli 2013

Acid leopard

I helgen var jag och hälsa på min faster i hennes stuga utan för Skultuna. Där grilla vi och jag fick raida hennes grönsaks land. Kusin Anna var också där och hon hade snygga naglar i silver och grönt med svarta prickar. Hon hade en annan sorts manikyr än den jag gjort nu men min är med stor inspiration från dem hon hade. Jag gillar verkligen den här manikyren, grunden är två lager OPI - Up front and personal svampat med OPI - Green-wich village, det vita skimret lyfter både den gröna färgen och hela manikyren. Sen stämplade jag med Konad M57 och OPI - Lady in black, dom svarta leopard fläckarna lyfter också hala manikyren så den blir lite mer edgy och inte riktigt lika snäll. 
Jag passade också på att ta en swatch bild av Up front and personal 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar