tisdag 2 juli 2013

Kick ass stjärnor nail art

Jag har kommit in i en OPI våg, kanske är det för att det är så roligt att posta på deras facebook sida och pinterest men också för att de är så himla bra lack. 

I helgen är det Roller Derby SM i Halmstad och jag ska dit för att se mina första live matcher. Jag ville ha naglar som matcha omgivningen men ändå kändes somriga så det fick bli OPI - Just spotted the lizard ett helt fantastiskt multichrome lack i gröna och guldiga färger. Sedan har jag stämplat med Bundle Monster BM05 och OPI - Lady in black, just detta lack har börjat gegga igen och är därför svårt att måla med men funkar därför utmärkt att stämpla med. Över har jag självklart målat OPIs matta top coat.

Jag tycker de blev riktigt snygga och passar utmärkt på Roller Derby. Eftersom det är ljust så länge på dagarna kunde jag även fota en swatch av Just spotted the lizard utan matt top coat innan jag fortsatte med naglarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar