torsdag 6 mars 2014

Vardagsglam

Jag har nyss klippt ner mina naglar och målat dem super glammigt. De är nästan lite för överdrivet glammiga men jag tycker att det ändå funkar. De skulle vara perfekta på en fest, ja om inte hela livet är en fest ;)
Jag har använt OPI - Don't Bossa Nova Me Around och glittret är i från OPI - I Snow You Love Me. Den nedtonade färgen passar bra till det extrema glittret.
Jag tänkte först göra manikyren med OPI - Tickle My Francey men den färgen passar inte min hudton. Jag har provat den flera gånger för den ser så fin ut i flaskan. Men på mig ser det bara konstigt och smutsigt ut, den passar nog bättre till folk som har något mörkare eller gulare ton, jag har ganska rosig hud på händerna och den här färgen förstärker det väldigt mycket.
Redan tidigare hade jag gjort en swatch på OPI - Don't Bossa Nova Me Around så jag lägger upp den nu också. Där har jag något längre naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar