tisdag 29 april 2014

Super prickar

I helgen blev jag väldigt inspirerad av en bild på Instagram gjord av Kimiko7878. Jag kände mig inte riktigt sugen på att börja göra rosor nu så jag hoppa den delen fast kimiko7878 har gjort fantastiskt snygga rosor. 
Calle sa att mina naglar såg ut som svarta flugsvampar, själv älskar jag dem. De är lekfulla och väldigt starka. Jag gillar också att de är matta vilket dämpar den annars ganska starka manikyren en liten aning och så matchar jag katten.

Jag har använt OPI - Lady i Black till basen, prickarna är gjorda med OPI - Alpine snow sedan har jag använt matt top coat även det OPI.
Jag kunde inte ha manikyren särskilt länge dock, mer om det i ett annat inlägg, så jag testade OPI Sher tints över. SUPER SNYGGT! Detta är tre lager med OPI Be Magentale With Me.


Använt
OPI - Start to Finish
OPI - Lady In Black
OPI - Alpine Snow
Seche vite top coat
OPI - Matt top coat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar