söndag 3 mars 2013

Chockrosa man toes


Igår kväll kollade jag och pojkvän på melodifestivalen, egentligen låg min pojkvän och sov för han var så trött efter en lång dag men han lät mig också måla hans tånaglar chockrosa!
Jag har flera gånger målat hans fingernaglar i ganska snyggt och i stiler som passar honom men denna gång ville jag leka mer. Han är inte riktigt glad över att han ha rosa tånaglar så att det är ju tur att det går att ta bort. Jag tycker i alla fall att det ser jätteroligt ut.
 I morse var han så snäll att ställa upp på att måla mina naglar, fast jag fick ju välja färg själv. Min färg är Color club - Wicked sweet och hans färg är en Nordic cap star nails, som färgnumret har försvunnit på. Jag har köpt på mig några lack från det här märket och är riktigt nöjd, det täcker fort och har en bra konsistens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar