söndag 10 mars 2013

Frankenpolish 2


Eftersom jag inte gillade Nordic caps top coat bestämde jag mig för att experimentera med lite frankenpolich igen. Jag gillar färgen en massa och att det är rosa glitter tillsammans med det blå. Men jag önskar att det hade varit lite mer glitter i färgen men de är ingen idé att ha i mer för de sjunker bara till botten på en gång och man måste skaka flaskan i flera minuter innan glittret kommer upp igen. Men färgen är härlig och torkar fort så jag kommer nog att använda det flera gånger. Manikyren är inte den bästa och nagelbands linjen ser lite skum ut men jag tänker skylla på att jag målar med en skadad vänsterhand och då är det ganska bra gjort särskilt med tanke på att det spänner i stygnen när jag försöker måla. 



Däremot tycker jag att färgen passar väldigt bra ihop med mina handledsvärmare och min gråa handväska. Det blir utmärkt i eftermiddag när jag, pojkvännen och flera i klassen ska på cirkus cirkör stickföreställning knitting peace men först en lunch på en vegetarisk restaurang vid brunnsparken, det ska bli kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar