måndag 17 juni 2013

Vistelse i Västerås

Just nu är jag i Västerås och bor hos mor och far. Jag kommer att åka runt lite här och var nu i sommar men Västerås kommer nog att vara baslägret. Det tog lite för lång tid för mig att ta bort nationaldags naglarnapå grund av flytt och vernissage och uppsats skrivande men när jag kom hit fick jag tiden. Då passade jag på att korta ner dem avsevärt. Under den sista tiden i skolan har jag slitigt nåt ofantligt på dem och kanske inte tagit hand om dem så mycket så nu klippte jag ner dem och ska låta dem få stärkas under sommaren.

Färgen är China Glaze - Purr-fect plum, egentligen hade jag tänkt ta nåt neutralt eftersom jag haft rätt skrikiga naglar ett tag men när jag såg den här på bordet kunde jag inte låta bli. Det är en fantastisk färg som gör sig väldigt bra på korta naglar men den kanske ser lite mörk ut när inte solen ligger på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar