onsdag 26 juni 2013

OPI fan sida.

Jag har fått möjligheten att pinna på OPIs fanbord på pinterest och därför tänkte jag lägga upp lite gamla bilder på OPI naglar här på bloggen för att lätt kunna pina dom vidare.
De här naglarna gjorde jag till en halloween tävling 2012 jag vann inte :( men jag vart sjukt nöjd med dem och så hjälpte Calle mig att fota dem i Fåsås Mora. Jag har så klart använt OPI - Lady in black och stämplat med Bundle monster platta Bm-216 och konad stämpel lack. Ögonen är gjorda med små rhinestones.

Dessa naglar gjorde jag inför hemslöjdens jubileumsfest 2012 de är målade med OPI - Up front & personal och Paris memories - 274 Bronze, stämpeln är Bundle monster BM-16 och Konad svarta stämpelfärg. De passade utmärkt till kläderna jag hade på festen som var i svart och vit spets.

Här modellar Calle en snygg design, det är en av de första gångerna jag målade hans naglar och första gången jag provade att göra prickar på det här sättet. Dom är målade med två lager OPI - A roll in the hague och prickarna är gjorde med OPI - Lady in black.

Jag minns inte varför jag gjorde dessa naglar eller när men det är OPI - Malaga wine  som bas och OPI - Goldeneye lätt borstad och med prickar.

Dessa är målade med OPI - Just spotted the lizard, den här färgen valde faktiskt Calle helt själv och när vi var på i Norge sommaren 2012 fotade han dem mot en sten med nästan identisk färg på laven. Bilden kanske inte är den bästa men färgerna syns i alla fall.

Dessa är målade med OPI - Samoan sand och stämplade med Bundle monster BM-203 och konads svarta stämpel färg. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dessa men de känns ganska retro.

Dessa är jag inte särskilt nöjd med men vissa kanske tycker de är fina ändå. De är en fransk manikyr med OPI - Green-wich village och stämplat med Konad M-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar