söndag 8 mars 2015

Ice blue gradient

Veckans opi är gradiens och sen allt detta startade har jag varit mer exprementel med mina manikyrer så har gör fler makyrer än jag faktiskt använder så här är de jag provat fram.
På sistone har jag sett flera manikyrer med en ljus jelly bas och detta är något jag ville återskapa. Så jag börjar med det senaste försöket.

Här har jag en skir gradient med OPI - Don't touch my tutu, OPI - Gargantuan green grape och OPI - No room for the blues och OPI - Pirouette my whistle som topper. Jag tycker jag lyckats ganska bra med denna och hela manikyren är uppbyggd med svamp jag har alltså inte grundat med någon färg. Dessa är de naglar jag kommer ha i veckan.
Kolla denna snygga macrobild! Lägg gärna märke till det nästan perfekta nagelbanden. Dom har inte alltid varit så, därför kommer jag göra ett inlägg om mina nagelbanden snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar