söndag 8 mars 2015

Rosa gradient

Veckansopi tema är gradiens och sen allt detta startade har jag varit mer experimentell med mina manikyrer och gjort några makyrer som jag faktiskt inte använder men här är i alla fall de jag gjort inför veckan.

På sistone har jag sett flera manikyrer med en ljus jelly bas och detta är något jag ville återskapa. vilket jag märkte inte var det lättaste.

Här är en ganska bra gradient men jag fick inte till skirheten som jag ville ha. Felet är nog att jag målade två lager med OPI - In the spotlight pink innan jag gjorde min gradient med OPI - In the spotlight pink, OPI - Panda-monium pink, OPI - Kiss me i'm brazilian och OPI - Strawberry margarita. Även om jag inte fick till skirheten så blev det en väldigt fin gradient.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar