fredag 17 maj 2013

Göteborgsvarvet 2013


Dom som känner mig och Calle vet att vi har väldigt olika intressen och kan ibland ses som varandras motsatser, Calle är en hurtbulle som springer maraton, tränar varje dag och är vegetarian. Jag hatar att träna men gillar att äta gott, jag gillar att sitta ner och slöjda eller måla naglarna och älskar kött. Men av någon anledning funkar vårt förhållande väldigt bra ändå och därför beblandas våra värdar lite då och då. Det kan vara jag som sitter och stickar vid någon tävling eller så kan det vara Calle som får snyggt målade naglar och denna gång i klubbfärgerna!



Calle springer för Huddinge vars färger är gul och rött. Jag använda Claudia - Cobalt yellow och Nordic cap - No. NP09 Röd för de var dom som närmas stämde överens med färgerna på linnet. Jag slängde också in lite svart från depend för att definiera färgerna lite extra.

Om ni ska gå och titta på loppet på lördag så håll utkik för Carl Wistedt han har nummer 232 och springer ganska fort.

1 kommentar:

  1. Kul detalj och ny trend bland killarna kanske?
    Mvh Anders (Lerumsloppet)

    SvaraRadera