fredag 3 maj 2013

OPI Gåva!


Å jag är så glad! Idag kunde jag hämta ut ett paket som jag fått av OPI Nagellack (på facebook) jag fick smset i tisdags men jag har inte kunnat hämta ut det förens idag eftersom jag varit i fel stad. Detta är vad jag fått!

Dvd film Erin Brockovich
Avoplex nagelbandsolja och
Avonnjuice handkräm och
OPI - Which is witch?

Woho gratis grejer!!
Detta paket hade inte kunnat komma lägligare då jag har haft en period av att vara torr överallt och mina händer och nagelbanden har fått lida extra mycket nu när jag börjat måla med oljefärg och måste tvätta händerna i Yes varje dag!

Dock får jag kanske skämmas lite och erkänna att jag blev lite besviken när jag såg att det var just Which is witch? det råkar vara det enda lacket i hela kollektionen jag inte ville ha. Jag vet inte varför men jag har någon motvilja mot bar-glitter jag tror det blir för kaotiskt intryck för mig. Men mitt missnöje kan bli någon annans Nöje för jag känner att min allra första Giveaway kanske är runt knuten!


Däremot hoppade jag på de vårdande produkterna på en gång, jag har sett OPIs olika vård produkter i butiker förut men egentligen inte tittat så mycket på dem, olja som olja har jag väl tänkt men nu efter att ha provat kommer jag nog att göra Avoplex till en rutin och fortsätter händerna vara torra när flaskan tagit slut tror jag att Avojuice också kan bli det!


Jag började att prova Avoplex nagelbandsoljan och först intrycket var bra, tuben är häftig med en liten borste längst ut så man kan pensla på oljan på nagelbanden. Det andra jag slogs av va den fantastiska doften! Ååå jag kan sniffa på den här hela kvällen. Jag vet inte vad den doftar men det är fräscht och fruktigt och framför allt gör den Underverk för nagelbanden! Jag kan inte överdriva detta för mycket! Den senaste veckan har jag smörjt mina nagelband med handkräm, olivolja, apotekets nagelbands salva, lush lemony flutter men inget har gått så djupt in och åter fuktat dem så grundligt! till och med de hårda torra bitarna på tummen blev mjuka! Den här gick direkt upp på top 5 listan av nagel produkter.


Efter denna fantastiska upplevelse var jag tvungen att prova Avonjuce handkrämen också. Från tidigare erfarenheter har jag haft svårt med saker som doftat karmelit t.ex. palmolive milk and honey tvål. Men man kan inte ens jämföra dofterna denna kräm var helt fantastisk, den runda karamelliga lukten är mild och mjuk och doftar fortfarande fantastiskt trots att det är någon timme sedan jag smorde in händerna och krämen gick in i huden väldigt fort. Händerna är fortfarande mjuka och åter fuktade och jag känner ingen narighet alls!

Nu ska jag ta en filmkväll med pojkvännen och äta pizza och lukta på mina händer.
Tack så mycket OPI Nagellack för er generositet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar