tisdag 28 maj 2013

Porslins naglar

Jag har i tidigare post nämnt att jag varit på årsmöte i helgen och när man ska på årsmöte vill man ju vara lite extra fin så dagen till ära hade jag målat mina naglar som traditionellt porslin, ni vet de där blå och vita som är så fina. Det är inte jag som kommit på designen utan jag hitta en post på Pinterest om var så fin att jag var tvungen att prova den själv. Om jag ska vara kritisk borde nog de blå vara lite mörkare men jag fick använda det lack jag hade till hands. 

Jag har använt Nordic cap - no:np 13 till grunden och Nordic cap - no:np22 att stämpla med och stämpeln är Bundle monster BM-224. Fotona är tagna i Sätergläntans butik. När man är där uppe tar man alltid en tur och kollar på vad de har inne denna gång. Självklart klämmer man alltid på de vackra garnerna jag har en förkärlek till lingarn 16/2 som jag bland annat använder till mina hörlurar men också till en hel del annat. Men nåt annat jag blev väldigt sugen på var de här trä hjärtana som är super snygga som de är men också är kapsylöppnare. Födelsedagspresent tips till alla i familjen som läser detta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar