tisdag 27 augusti 2013

Höst naglar och Bundle Monster tävling


Jag har haft de här naglarna ett tag nu och har inte kommit mig för att posta om dem, jag vet inte riktigt varför men kanske var det för det bästa. Jag fick nämligen nyligen ett mail om att jag är en av vinnarna i Bundle monster tävlingen! Någon av mina stämpel designs har kommit med och kommer att produceras och att säljas till hela världen! Någon gång i september kommer plattorna ut och jag ser så fram emot att få se vilken av dem de har valt och snart kommer jag att kunna stämpla mina naglar med en design som jag har ritat.
Men fram till dess får jag nöja mig med kollektion 2010 och 2011 som jag har just nu. Den här manikyren har jag använt en platta från 2010 kollektionen och plattan är BM04, stämpelfärgen är Sally Hansen - Grass slipper ett helt fantastiskt lack att stämpla med och grundfärgen är OPI - Live and let die det är ett mörk skogsgrönt lack med guldglitter, glittret ger lacket ett väldigt vackert djup. 

Jag tog flera bilder av lacket inte minst för att jag inte riktigt visste hur jag skulle fota det på bästa sätt. Här är i mörkt rum med blixt
Här har jag fotat naglarna i en energiskog, Jag får lite djungel känsla av den här bilden... men också lite hasch vibbar vilket inte riktigt var meningen, bladen är ju i stil med vinbärsblad. 
Efter lite sushi fotade Calle mina naglar, ljuset, min randiga tröja och den vita koppen gjorde den här bilden, kanske naglarna kommer lite i skym-undan men bilden blev bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar