torsdag 8 augusti 2013

Klassiskt röda tånaglar med en twist

I går kom Calle hit och då fick jag tånaglarna ommålade den här gången valde jag klassiskt röda tår men jag ville göra den lite mer speciell med en liten nit på stortårna, jag vill inte slösa på nitarna för jag har andra planer för dem två nitar kunde jag offra för att lyxa till pedikyren lite. 
Färgen är OPI - Big apple red, både lacket och niten har jag vunnit i en tävling så jag vet inte vart man får tag på nitarna. 

Jag är så nöjd med pedikyren, det är nåt speciellt att gå tillbaka till det klassiska och det finns väl få saker som är så klassiskt som knallröda naglar. Niten må vara liten men jag tycker den lyfter pedikyren och trots den klassiska röda får tårna även en lite mer modern känsla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar