fredag 16 augusti 2013

Jordgubbsnaglar

När jag gjorde min multi colored manicure hade jag massa lack framme för att hitta den bästa kombinationen efter att jag målat klart naglarna stod dessa två fantastiska lack bredvid varandra och då bestämde jag mig för att nästa manikyr skulle ha dessa två lack. 
Dock hade jag svårt att bestämma vad jag ville göra med färgerna jag tänkte att melonnaglar har man sätt på så många ställen, jag provade lite varianter av vatten marmorering och färgerna funka väldigt bra i vattnet men det var inte riktigt vad jag var ute efter och då gjorde jag dessa fantastiskt söta jordgubbs naglar 

De är målade med OPI - Big apple red ett lager räckte. Blasten är grundad med color clubs vita Art club lack för att det gröna ska bli så klart som möjligt. Det gröna är två lager av OPI - Green-wich village och de gula fröna är målade med Konads gula stämpellack.


Jag gillar den naivistiska och lekfulla i de här naglarna man kan inte annat än bli glad när man ser dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar