onsdag 21 augusti 2013

Regnbågar och stjärnor

Efter att ha gjort oändligt många OPI manikyrer på sistone har jag haft lite dåligt samvete att jag inte använt någon av de andra lacken jag har och på ICA maxi hittade jag för ett tag ett ganska gulligt glitter lack som var väldigt billigt så jag tänkte göra en billig manikyr. 
Det glittriga lacket heter FOF, jag har ingen aning om vad det är för märke och jag kan ärligt talat inte rekommendera det. De luktar illa och är jättetjockt och torkar väldigt långsamt men blir samtidigt segt så det är svårt att fippla med det för att få stjärnorna någorlunda jämnt utspridda. Dock gillar jag hur de ser ut och med stjärnorna och det svaga stänket av mini glitter.
Nordic cap lacken är som vanligt väldigt billiga men riktigt bra. På den här bilden har jag ett lager på varje finger och det är täckande förutom den gula som lyser igenom lite, jag tänkte egentligen bara ha färgen som en bakgrund för en glitter sandwich men det blev inge bra så det får ni inte se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar