måndag 30 september 2013

Blå, blommor och glitter

När man sitter och har hjärnsläpp på vad man ska måla men har en ett nagellack man vet att man vill använda och sitter och funderar och funderar men kommer inte på något som man känner är riktigt rätt, då brukar jag swatcha på vanligt papper och det tillfälle när man råkar hitta rätt kombination och allt faller på plats då känns det riktigt bra.  
Så var det med den här manikyren jag har nyligen köpt OPI - Pink yet lavender som är ett fantastiskt glitter lack med stora rosa hexagon glitter med multifärgat mikro glitter runt om. Jag provade det med rosa botten lack, med rött botten lack och med svart, det var ju snyggt men inte riktigt vad jag var sugen på så plockade jag ner OPI - Fly och färgerna bara gifte sig med varandra. Det blåa lyfter det rosa glittret och nyanserna spelar bra ihop med varandra. Sen kan jag inte låta bli att stämpla lite också och jag tycker blommorna spelar bra med färgerna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar