onsdag 25 september 2013

Höstig fransk manikyr

För några dagar sedan postade Lola en bild på OPI fanboard och jag tyckte färgerna var så fina och det var en kombination som jag nog inte skulle tänkt på själv så jag bestämd mig för att bli lite inspirerad.
Det var länge sedan jag gjorde någon fransk tipp och nu har mina naglar blivit riktigt långa efter sommaren så jag tänkte passa på. 
Det är OPI - Just spotted the lizard på toppen, OPI - Malaga wine linjen under tippen, den blev lite svajig men det får vara bra nog. Jag målade top coat med seche vite över hela nageln och OPIs matta top coat endast över nagelbädden.

Att måla matt över nagel delen gör att den ser mer naturlig ut, det i kombination med den väldigt skimriga syntetiska tippen gör den här manikyren till något speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar