tisdag 24 september 2013

Tre stämplar till den nya kollektionen

I går släppte Bundle monster två till plattor som snart kommer att komma ut och en till var min design! Ska jag vara ärlig var det en av de lättare som jag gjorde för att jag hade lite mer tid på mig men jag tror att många snygga manikyrer kommer att göras med denna stämpel.
Det är krysset till höger, det ska föreställa caution tape sån som man sätter upp vid faror eller brottsplatser. Saken som hör till är att för alla stämplar som kom med i kollektionen får jag välja en kollektion stämpelplattor och nu har jag tre stämplar med vilket betyder att jag kommer att ha alla deras kollektioner! Jag blir så glad. Dock hoppas jag att en till stämpel jag gjort kommer med mest för att jag vill ha den själv.

Här är alla mina (hitintills) stämplar som kommit med.

Kolla gärna på alla stämplar här, det är så många snygga, jag ser verkligen fram emot att få dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar